מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

גן אירועים רחובות – המקום המושלם במרכז לחתונה

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

השמש במרומים, הריגוש מטפס לשיאים חדשים, המרחבים פתוחים וירוקים וכל האורחים מחייכים. תודו שזו בדיוק התחושה שתרצו להעביר ולהרגיש באירוע המיוחד שלכם בין אם זו חתונה, ברית/ה, בר/מצווה או אירוע עסקי.
זו הסיבה שרבים בוחרים לקיים את החגיגה שלהם בגני אירועים. גן אירועים שונה מאולם אירועים בכך שהוא למעשה מתחם שמשלב לרוב בין שטח פתוח בחיק הטבע ובין חלל מקורה וסגור כך שתישמר האפשרות לשלב בין חגיגה בחוץ ובפנים בהתאם לתנודות בתנאי מזג האוויר.
גן אירועים מאפשר גם ליהנות מאירוע ורסטילי שיכול להתחיל בחוץ ולהסתיים בפנים או להעניק לאורחים את חופש הבחירה במהלך האירוע: האם לבלות בפנים או בחוץ, כל עוד האקלים מאפשר זאת.


מה מציע לכם גן אירועים ברחובות?

מאז תקופת הקורונה עלה עוד יותר הביקוש לגני אירועים כי רבים העדיפו לחגוג במקום פתוח לרווחה. בנוסף, אין ספק שמבחינה חזותית, גני אירועים מציעים מעטפת פנטסטית, תפאורה יפהפייה, אור טבעי לפני רדת החשיכה לצילומים מקדימים ויש הרבה דרכים לעצב את המרחב החיצוני בסטייל, למתג ולהקנות לכל אירוע אופי ואישיות בהתאמה אישית לפי הקונספט המבוקש.
אם חיפשתם לחגוג בחוץ ואתם מעוניינים בלוקיישן מנצח מהאספקט הגיאוגרפי – גן אירועים רחובות יענה על מבוקשכם.
רחובות היא עיר במרכז הארץ, הממוקמת במישור החוף, שידועה לציבור בזכות מכון ויצמן למדע ובשנים האחרונות עברה צמיחה מואצת ונוספו לה מבני מגורים רבים לצד אזורי פיתוח ותעשייה.
רחובות היא עיר נוחה להגעה לבאים מכל הכיוונים ומתממשקת עם ערוצי תחבורה מרכזיים וניתן להגיע אליה גם ברכבת. היא אינה סובלת ממצוקת חנייה.
הייחוד שלה ניכר גם באטמוספירה. היא ממזגת בהרמוניה בין אווירה אורבנית לכפרית הודות לפרדסים שמעטרים אותה ושמרה על צביון רגוע בניחוח של פעם בשילוב עם העכשווי והמודרני.
ברחובות תמצאו גני אירועים בסטנדרטים גבוהים ואירוע ברחובות בהשוואה לערים כמו תל אביב יעניק לכם איכות בעלות אטרקטיבית. 

כיצד לבחור גן אירועים ברחובות?

אחרי שהגעתם להחלטה לחגוג בגן אירועים ברחובות, כדאי שתגבשו רשימה של השיקולים החשובים ביותר בעיניכם בגן האירועים הנבחר.
ראשית, התאמה לכמות המשתתפים כך שהגן אכן יכיל את מספר המשתתפים שצפוי להגיע במיוחד באירועים מרובי משתתפים תרצו שיהיה מרחב תנועה. שנית, הקונספט של גן האירועים.
ישנם גני אירועים ממגוון סוגים ואם חשקה נפשכם לבדל את האירוע שלכם ולייחד אותו, אולי תעדיפו לבחור מקום בטוויסט אחר.
למשל, לוקיישן שמעוצב בהשראת כפרי נופש וריזורטים חובקי עולם בו תחנות ואזורים שונים לבחירת האורחים, כדי שהם יוכלו לחוות בכל מקום פן אחר של האירוע ובמיוחד מההיבט הקולינארי. למשל: שוק אוכל עולמי שמדמה שוק אוכל רחוב אבל באיכות גבוהה וממזג בין מטבחים בינלאומיים וכל אורח יכול לטעום ממטבח אחר – איטלקי, אסיאתי, ים תיכוני וכדומה, בית קפה משובח עם בריסטה וכן פינות ישיבה וחמד.
שימו לב שיש בגן גם מוקד ייעודי לקיומה של חופה בעיצוב בלתי שגרתי כמו חופה המרחפת מעל בריכת המים הצלולים כך שהקונטרסט בין הלבן לכחול מייצר אפקט מרהיב ביופיו.
כדאי לחפש מקום שכולל גם היכל פנימי בו ניתן ליהנות מסעודת מלכים לחוויה קולינארית מענגת מהפתיחים ועד הקינוחים ולבחון כמה גמיש התפריט בהתאמה אישית לצרכים.
כדאי להתייחס בתהליך הבדיקה גם לאלמנטים משדרגים בין אם זה ריהוט חוץ מושקע, ריהוט פנים אלגנטי, גופי תאורה דקורטיביים, סידורי שולחן יצירתיים, אלמנטים מחיק הטבע שמכניסים את האורחים ליקום רגוע מנותק מהמולת חיי היום יום וטכנולוגיה מתקדמת שעליה ניתן לבסס אפקטים ברמת התאורה וברמת הסאונד.
כדאי לבחון המלצות בנוגע לגני אירועים בעיר ובסביבתה אך גם להתרשם מהתמונות ולהגיע לסיור מקדים כדי לבדוק בעיניים את המקום ומה הוא מציע לכם.

גן אירועים רחובות
אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם