מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים
מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים
מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

הגשה או בופה? מה עדיף בחתונה שלכם ולמה

הגשה או בופה

הגשה או בופה

קבלו את כל המידע שיעשה לכם סדר על מנת שתקבלו את ההחלטה הטובה ביותר עבור אירוע החתונה שלכם. אז מה עדיף? הגשה או בופה? הנה כל התשובות!

יתרונות של אירוע הגשה

יחס אישי

האורח שמגיע מקבל יחס אישי ושירות מהמלצר שמגיע עד לשולחן בשביל לברר איזה מהמנות הוא רוצה והאם אפשר להציע לו שתייה מהבר.  

לא צריך לעמוד בתור

בניגוד לשיטת הבופה, כאן האורחים יושבים בשולחנות ומקבלים שירות מהמלצרים, הם לא צריכים לעמוד בתור ולחכות עם אורחים רבים נוספים שהגיעו. בחתונות גדולות בופה עשוי להיות בעייתי בשל התורים הארוכים בכל אחת מהעמדות.

המנה מוכנה ומורכבת מכל הבחינות

בניגוד לאירוע בשיטת הבופה, באירוע הגשה המנה מגיעה מהמטבח בדיוק כמו שהתכוון השף, עם כמות הרוטב הנכונה, כאשר כל המרכיבים נמצאים בצלחת ומסודרים במידה הנכונה ובאופן הרצוי מה שיוצר מראה מרשים הרבה יותר. אין צורך "להרכיב" את הצלחת שלכם ולעבור בין התחנות השונות לשם כך.

בופה באירוע

יתרונות של אירוע בופה

אווירה אחרת לאירוע 

בשיטת הבופה יש אווירה אחרת לאירוע, נשברת הבנאליות של חתונה רגילה וסטנדרטית. מדובר בטרנד שהולך וצומח בשנים האחרונות בעוד סגנון ההגשה נחשב למיושן ואף פרמיטיבי וזוגות רבים בוחרים היום בסגנון זה בין היתר בשביל לבדל את האירוע שלהם מאירועים אחרים וליצור וויב שונה. 

עיצוב מרהיב בעמדות ומבט על ההכנה

כיום עמדות הבופה מעוצבות במרבית האירועים ויוצרות תחושה של מאין "מטבח פתוח". האורח מגיע, מסתכל על השף חותך את הבשר מול עיניו וכל ה"שואו" יוצר תחושה מדהימה ומגרה לקראת אכילת המנה.

אין הגבלה על הכמות 

סיימתם את המנה שלכם ואתם עדיין רעבים? כל מה שצריך לעשות זה לחזור לעמדה ולבקש עוד אחת! זה אולי היתרון הכי גדול של שיטת הבופה ואנשים לא מתביישים לבקש עוד מנה במידה וסיימו כמו בשיטת ההגשה. בשיטה הזאת אפשר לטעום כמה סוגי מנות שרוצים וזאת לאחר שראיתם את המנה במו עיניכם לפני שלקחתם אותה.

הגשה מול בופה

תקשורת עם שאר האורחים באירוע

בניגוד לשיטת ההגשה, בשיטת הבופה אפשר לקום מהשולחן ולהתערבב עם אורחים נוספים שלא בהכרח יושבים איתכם באותו השולחן. הרי זה ידוע שלעיתים עקב אילוצים כאלה ואחרים של הזוג, חלק מהאורחים יושבים עם אנשים שהם אינם מכירים ועל כן בזמן הבופה ישנה ההזדמנות לאינטרקציה עם אורחים אחרים.

המחיר של שיטת הבופה זול יותר

כמעט בכל האולמות שמציעים את שתי שיטות ההגשה, הבופה הוא זול יותר מכיוון שנדרשים פחות מלצרים ואנשי צוות ועל כן הדבר מוזיל את עלויות האירוע. 

לסיכום,

 נדרש להבין את המשמעויות של כל אחת מן השיטות ולנסות לחשוב מה הכי נכון ומתאים לאירוע שלכם, במידה ויש הרבה מבוגרים באירוע, אולי עדיף לבחור בשיטת ההגשה לשולחנות על מנת לא להקשות עליהם, אם יש לכם רוב של צעירים – אולי כדאי שתלכו דווקא על שיטת הבופה הזורמת והעכשווית. 

חשוב שתקחו בחשבון במסגרת ההחלטה את האורחים שלכם, האווירה הכללית באירוע וכמובן ההעדפה האישית שלכם כזוג. בכל מקרה חשוב שתזכרו, הגשה או בופה – זה היום המיוחד שלכם וחשוב שביום האירוע תשחררו ופשוט תהנו עם כל המוזמנים מהאוכל והאווירה. בבלוג שלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של מאמרים נוספים שיעזרו לכם להתכונן ליום החתונה.

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
המקומות הכי שווים למסיבת רווקות

יש חוויה בלתי נשכחת של פעם בחיים שקודמת ליום החתונה והיא כמובן- מסיבת הרווקות. חגיגה זו היא מסורת עתיקת יומין, המסמלת את השלב האחרון של

ספקים יקרים
רוצים להופיע בנבחרת שלנו?
מוזמנים לשלוח לנו הודעה בטופס
יצירת קשר

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
הגשה או בופה
צילום- EDSTUDIO
אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם