מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

איך לעצב זר פרחים לכלה עם טעם אישי?

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

עיצוב זר פרחים לכלה הוא הרבה מעבר לפריט קישוט נפלא; הוא נושא עמו את התפקיד הבלתי מבוטל להעשיר את המראה של הכלה ולהקנות לה ייחודיות ביום כה מיוחד ומרגש.

מטבעם של הדברים, שבדיוק כמו שמלת הכלה וכל פריט ולו הקטן ביותר, גם זר הפרחים לכלה מביא עמו משימה יצירתית ואישית הנובעת מטעמה האישי והסגנון אותו היא מבקשת לשלב.

במדריך הבא נבקש לסייע הן לשוזרי הפרחים והן לכלה עצמה. כך תוכלו לאפיין באופן מדויק ומופתי את זר הפרחים כך שתגיעו אל התוצאה המיוחלת והמחמיאה.

איסוף רעיונות והשראה

כמו בכל מלאכת עיצוב, הרי שמקורות להשראה המצויים במגזינים, אתרי אינטרנט וברשתות החברתיות, יכולים לסלול את הדרך אל עבר זר הפרחים המושלם.

אספו לעצמכם מאגר של זרי פרחים לכלה אשר יוכלו להתאים לרגל האירוע הקרב ובא. ניתן ואף מומלץ לחלק את התמונות בין סגנונות שונים, צבעים שונים, טקסטורות ומידת התאמה לפי סוגי שמלות כלה.

בחירת הפרחים

בדיוק כפי שבהזמנת משלוח פרחים ניתן להיוועץ עם החנות באשר לסוגי הפרחים ומידת התאמתם למקבל/ת המשלוח או התנאים של הבית אליו הם נשלחים (דוגמת תאורה טבעית רבה לעומת דירות מוחשכות מעט), כך ניתן ואף חשוב לבחור את הפרחים של זר הפרחים לכלה בקפידה יתרה.

עיינו בסוגי הפרחים השונים וכן בדקו היטב אלו פרחים משגשגים באילו עונות. בהתאם לכך, תוכלו לבחור בשילובי פרחים מרשימים ויצירתיים המשקפים שלל סגנונות שונים.

בחירת הצבעים

פלטת הצבעים שתאפיין את זר הכלה היא חשובה, וההמלצה של רבים היא שאם רוצים להגיע למראה אלגנטי ונקי, הרי שיש לשלב עד 3 צבעים לכל היותר.

זכרו כי הצבעים משדרים רגשות ומסרים שונים. לאווירה רומנטית הרי שניתן לשלב פרחים עם צבעים חמים, ולאווירה אלגנטית וטהורה הרי שניתן לשלב פרחים בעלי עלי כותרת בהירים.

ישנם אתרים רבים המיועדים לעיצוב גרפי ושבהם ניתן למצוא פלטות צבעים לשילובים שונים.

הוספת אלמנטים מיוחדים

עיצוב זרי פרחים לכלה איננו מוכרח להתמקד אך ורק בפרחים, וניתן גם לבחון את האפשרות להוסיף אלמנטים נוספים כגון עלים מיוחדים, תחרה היורדת הישר מתוך כתר הפרחים ואפילו תכשיטים קטנים המקנים לכתר מרא הנוצץ ומזמין.

ניתן באופן הזה להוסיף טאץ' אישי וייחודי במיוחד לזר המיוחד עבור הכלה.

את זר הפרחים שוזרים בדקה ה-90

ראשית כל, אנו רוצים לוודא שזר הפרחים אכן יתאים לשמלת הכלה או אפילו למספר שמלות הכלה שילוו את האירוע המרגש.

ויתרה מזאת, הרי שעיצוב זר פרחים ולו יום אחד בודד לפני המאורע המרגש, יוביל לכך שטריותם של הפרחים תיפגע מעט, ועל כן אל נא תמהרו. השקיעו את הזמן והיו סמוכים ובטוחים שהזר שילווה את האירוע יהיה פשוט ומושלם.

אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם