מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

טיפים לעיצוב שולחן חתונה לאירוע בלתי נשכח

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

במציאות שבה רף הציפיות של האורחים בחתונה נמצא כל הזמן במגמת עלייה, בגלל שהחתונות הופכות למושקעות יותר ויותר, כל חתן וכל כלה נדרשים להקדיש מחשבה מעמיקה לכל פרט ופרט. במיוחד חשוב לעצב את השולחנות בגן האירועים או אולם האירועים כדי ליצור את הרושם הנכון – ובעמוד זה תמצאו טיפים שימושיים ליצירת השולחן האופטימלי.

סידורי פרחים מרשימים

כולנו מכירים את הביטוי 'אוכלים עם העיניים' – ואכן, שולחן שובה לב הופך את המנות שמונחות עליו למרשימות יותר ולמעוררות תיאבון. בנוסף, עיצוב שולחן הוא אחד הדברים הראשונים שמושך את תשומת הלב כשנכנסים לאולם, ולכן זהו מרכיב קריטי ביצירת חווייה חיובית במיוחד עבור האורחים. סידור פרחים הוא העיצוב המומלץ ביותר – משום שהוא מהווה אלמנט בולט לעין שמשדר רעננות, אלגנטיות, חמימות, רומנטיקה כמובן וגם חיבור לטבע ואנרגיות של צמיחה.

כדי להגיע לסידור הפרחים המתאים ביותר לאירוע הספציפי שלכם, חשוב לבחור בקפידה את החנות שממנה יוזמנו הסידורים. חנות ותיקה עם מגוון רחב של פרחים מאפשרת למצוא סידור שישתלב באופן מושלם עם העיצוב הנבחר לחתונה, ויבטיח הרמוניה מיטבית. בנוסף אנשי מקצוע בקיאים יודעים לתזמן את יצירת סידור הפרחים כך שכל מרכיב בהם יהיה בשיאו בדיוק במועד האירוע.

בחירת גוונים לפי עונת השנה

טיפ נוסף לעיצוב שולחן חתונה שייצור רושם ראשוני עוצמתי ויהווה בסיס לאירוע בלתי נשכל הוא להתאים את הצבעים הדומיננטיים של סידור הפרחים לעונת השנה. בחתונות קיץ הצבעים המומלצים הם אלה הבהירים שמייצרים תחושה אוורירית נעימה. בסתיו ובחורף מתאימים הגוונים הירקרקים למיניהם, וגם צבעים שמשדרים חום כמו אדום וכתום. פרחים באדום, בכתום, בצהוב ובוורוד מתחברים לאנרגיות של התחדשות ולכן סידורי פרחים שכאלה ישדרגו את העיצוב של השולחן בחתונות אביביות.

תפסת מרובה לא תפסת

הכלל 'תפסת מרובה לא תפסת' מתאים למצבי חיים רבים – וגם כשמעצבים שולחנות בחתונה כדאי להתנהל לפיו. הכוונה היא לכך שסידור הפרחים הנבחר צריך להיות גדול כדי לא להיבלע בחלל, ולהבטיח את יצירת הרושם הרצוי, אבל לא גדול מדי – כדי לא להשתלט על השולחן. בפרט חשוב לזכור שבמהלך החתונה יונחו על השולחן מטעמים רבים. צפיפות יתר עלולה להקשות על האורחים להתענג על האוכל וגם להוביל לתקלות לא נעימות כמו שפיכת התוכן של הצלחת על השולחן או על האורחים עצמם.

משחקי גבהים ליצירת עניין

סידורי פרחים שכוללים צמחים בגבהים משתנים הם סידורי פרחים מעניינים שהופכים את השולחן כולו למעניין יותר ומושכים את תשומת הלב הרצויה מצד האורחים. בהתאם זוהי אופציה מומלצת, ובמקביל יש לוודא שהסידורים יציבים כך שלא ייפלו חלילה במהלך החתונה.

קונספט

עוד לפני בחירת סידור הפרחים, מומלץ לבחור קונספט לעיצוב השולחן. לדוגמה: סטייל רומנטי, שיכלול בין השאר טקסטיל בגווני ורוד עתיק. או בוהו, סגנון שמחבר ישן וחדש ומתאפיין בנון-שלנטיות בלתי מתאמצת, וגם אירוע מהאגדות הוא קונספט שיעזור לאורחים להשאיר מאחוריהם את היומיום ולהתמסר לקסם של החתונה. באופן טבעי הפריטים שיונחו על השולחן ייקבעו בהתאם לקונספט, וגם סידור הפרחים יושפע ממנו.

תוספות קטנות עם תועלת גדולה

אור הוא תוספת מבורכת לכל סיטואציה ובפרט לאירועים. ניתן למקם בכל שולחן נר שיפיץ אור ואנרגיות נכונות, כשלצרכי בטיחות אפשר לבחור בנרות חשמליים. מפיות מוסיפות צבע וגם טאץ' מהודר.עוד אופציה היא עציצי תבלין קטנים כמספר האורחים שישמשו גם לעיטור השולחנות וגם כמתנה לאורחים שהגיעו לשמוח ולהתרגש אתכם ביום הכי חשוב בחייכם.

טיפים לעיצוב שולחן לחתונה
טיפים לעיצוב שולחן לחתונה
אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם