מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

איך לחגוג חתונת כסף מהסרטים?

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

25 שנים חלפו מאז הרגע בו באתם בברית הנישואין ואולי תרצו לציין את פרק הזמן המרשים הזה באירוע ייחודי לכבוד חתונת הכסף שלכם.
חתונת כסף הפכה למנהג נפוץ אצל זוגות שנשואים כ-25 שנה והיא מסמלת את הקשר הזוגי החזק והארוך. בוודאי רבים שותפים לשמחה שלכם וירצו לחגוג אותה ביחד אתכם – הילדים, אם יש – נכדים, חברים, קרובי משפחה, עמיתים לעבודה. אל תחכו לחתונת הזהב, חגגו עכשיו את עידן הכסף.
מחפשים רעיונות יצירתיים לחתונת כסף בלתי נשכחת? לפניכם מספר הצעות לאירוע חלומי: 

אותו הטקס – כעבור 25 שנה

אחת הדרכים המרגשות לציין את האיחוד המרגש ביניכם הוא בשחזור של טקס החתונה המקורי עם אותו רב או אותן ברכות או לדמות את הטקס מבחינת סגנון ואפילו אותם הבגדים או כאלה שעוצבו בהשראתם.
כמובן שלא חייבים לדייק בכל פרט ופרט, כי גם הרבה דברים השתנו מאז, אבל אפשר לחקות ולהגיש את הטקס בווריאציה עכשווית של הטקס האורגינלי – רק שהפעם שותפים בו אולי הילדים והנכדים שלא היו בטקס המקורי וככל הנראה גם חברים חדשים שצברתם לאורך השנים ולא הכירו אתכם במועמד המקורי.
אפשר לשלב בטקס המחודש אנקדוטות ממערכת היחסים ולספר גם על התמודדות עם אתגרים או לספר מה השתנה במהלך ההיסטוריה המשותפת בקשר וכל אחד איזה תהליך עבר כדי להוסיף ממד של עומק ולחדש את הטקס המקורי.

טריוויה – מה ידוע לכם אחד על השני

אפשר ליצור תוכנית אומנותית שקשורה בחתונת הכסף שלכם כמו למשל, חידון וירטואלי דרך המכשירים הסלולאריים של המוזמנים בו ישאלו שאלות על הזוגיות שלכם או אפילו מנחה שיבדוק כמה אתם מכירים אחד את השנייה לפני כולם.
ניתן גם ליצור מעין מופע קומי של מערכת היחסים שלכם אם אין לכם בעיה להתבדח ולקחת את הזוגיות בחוש הומור לפני כולם.

סרטון ברכות מהאנשים שאוהבים אתכם

הפיקו לכבוד המאורע או בקשו ממישהו שמסייע לכם לארגן סרטון ברכות של הקרובים אליכם שיברכו אתכם לכבוד חתונת הכסף. תוכלו גם להקליט שיר רומנטי אהוב או שיר שכתבתם במיוחד לרגל המאורע ולהקרין את הקליפ שבוים ביחד עם פס הקול במהלך האירוע עצמו.

בטבעת זו

חלק בלתי נפרד מאירוע של חתונת כסף קשור בטבעות כשאפשר להוסיף לטבעות המקוריות טבעות חדשות המסמלות את כברת הדרך הארוכה שעשיתם ביחד.
ניתן לבקש מצורף לחקות את הטבעות שאתם עונדים ומלוות אתכם מזה שנים ארוכות או ליצור גרסאות ייחודיות שונות לחלוטין בווריאציה מפתיעה ואחרת ולענוד זה לזו את הטבעות החדשות במקום הקודמות או בנוסף להן בטקס המחודש.

חיבור דורי על הבמה

בתוכנית האומנותית של חתונת כסף אפשר להזמין את כל בני המשפחה ובמיוחד הילדים והנכדים כדי לצלם תמונה משפחתית שמדגימה את ההתפתחות המשפחתית מאז שעברו 25 שנה או אפילו לבקש מהדור הבא להכין ברכות מיוחדות או מופע ספיישל.

אולם אירועים לחתונת כסף

היות ומדובר באירוע מרגש וחגיגי מאין כמוהו ובוודאי תהיו מעוניינים להזמין אליו משתתפים רבים כדאי לקיים אותו מחוץ לבית ולבחור אולם שיתאים לחתונת הכסף.
מתחם אירועים בשיק אורבני בעיר מרכזית שקל ופשוט להגיע אליה מכיוונים שונים המציע חללים מעוצבים ומסוגננים, פלטפורמה טכנית למסיבת ריקודים ולהקרנת מצגות וקליפים וכן חוויה קולינארית מוקפדת כך שתוכלו גם לגבש תפריט גסטרונומי המבוסס על מטעמים ייחודיים ויצירתיים.
צאו לסייר בין האולמות וחפשו המלצות, התאמה בגודל המקום למספר המוזמנים ואווירה שמשלבת בין חוץ לפנים, בין טבע לעיר, בחיבורים ייחודיים כמו החיבור הייחודי ביניכם! 

אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם