מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

פעם אחת ולתמיד- איך להתלבש לברים ומסעדות?

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

טוב, התשובה תלויה בהרבה דברים, לדוגמא, אם מדובר בפאב השכונתי שלכם לא בטוח שאתם צריכים להשקיע בלבוש, אבל אם כבר יצאתם למקום קצת יותר Upscale כדאי שתתלבשו בהתאם כדי שלערב אחד, גם אתם תוכלו להרגיש בפריז. 

כשזה מגיע לביקור בברים ומסעדות, בחירה בסגנון הנכון יכולה לשפר מאוד את החוויה הכוללת. היבט חשוב אחד שיש לקחת בחשבון הוא קוד הלבוש. בחלק מהמפעלים יש אווירה נינוחה יותר המאפשרת לבוש רגוע, בעוד שאחרים עשויים לדרוש שמלה רשמית יותר. רצוי לבדוק את קוד הלבוש לפני כן כדי לוודא שאת לבושה כראוי לאירוע. גורם נוסף שיש לקחת בחשבון הוא האווירה של המקום. לכל מוסד יש את האווירה הייחודית לו, הנעה בין תוסס ואנרגטי לאינטימי ומתוחכם. הבנת הסגנון והאווירה של המקום יכולה לעזור ליישר את ההתנהגות בהתאם. בנוסף, התחשבות בסוג המטבח והנושא של המקום יכולה לשפר עוד יותר את החוויה. לדוגמה, מבקר בבר קוקטיילים אופנתי, זה עשוי להיות מתאים לנסות את המשקאות המיוחדים שלהם ולחקור את היצע המיקסולוגיה שלהם. באופן דומה, כאשר סועדים במסעדת מטבח ספציפית, להיות פתוח לטעום מנות מסורתיות ולאמץ את החוויה התרבותית יכולים להעלות את ההנאה שלכם. בסופו של דבר, התאמת הסגנון והגישה שלך כך שיתאימו לאווירה, הנושא והתרבות של הממסד תתרום לביקור מספק ומהנה יותר בברים ובמסעדות. 

רוצים לקבל מידע על צמידי גברים לחצו כאן>>

איך להתלבש למסעדת יוקרה?

בחו"ל מאוד נהוג שגברים מגיעים למסעדה בחליפה והנשים בשמלות ערב יוקרתיות אבל בארץ קוד הלבוש הוא שונה. 

כמובן שתוכלו להתלבש ככה גם למסעדה בארץ אבל אתם לא חייבים.

באמצעות פריטים שנמצאים בכל חנות בגדים כמו מכנסיים מחויטים וחולצה מכופתרת עדינה לנשים, או מקטורן/ קרדיגן ומכנסיים מחויטים וחולצה מכופתרת פשוטה לגברים. 

מה בנוגע לנעליים? 

נשים לחלוטין יכולות לוותר על העקב וללכת עם מוקסינים ולגברים מומלץ לבחור בנעלי עור או דמויות עור, למרות שדגמים מסוימים של סניקרס לבנים לדוגמא עובדים לא פחות טוב בקיץ הישראלי.

יש להימנע מכפכפים, סניקרס לא מחמיאים ובגדים יום יומיים, בכל זאת, אתם לא יוצאים למסעדות יוקרה כל יום ואם כבר עושים זאת כדאי להתייחס לכך כבילוי מיוחד שלא קורה כל יום.

איך להתלבש למסעדה קז'ואלית?

אם אתם לא רוצים ללכת למסעדת יוקרה זה לגמרי בסדר, יש המון מסעדות קז'ואליות נהדרות בכל הארץ, שבהן קוד הלבוש הרבה יותר קליל.

ועדיין, אם כבר יוצאים כדאי להתלבש יפה ולהרגיש לערב אחד כמו זוג פריזאי שמשקיע בלבוש לפני כל יציאה, קטנה כגדולה.

לוק שאנחנו ממליצים עליו מאוד הוא שמלת מקסי וסנדלים לקיץ הישראלי החם, עם כל היתרונות של שמלה וסנדלים ועדיין עם מראה משודרג.

עוד לוק שאנחנו אוהבים במיוחד הוא גופיה לבנה עם מכנסיים מחויטים ונעלי בובה למראה של בחורה שלא מתפשרת על הלוק אבל גם לא על הנוחות.

לגברים אנחנו ממליצים על לוק של סניקרס לבנות, ג'ינס גבוה וחולצה במכנסיים, יש להימנע מגופיות ומסנדלים במסעדות כדי לשמור על רמות הסטייל גבוהות.  

מאמר זה נכתב בשיתוף >> https://mr-luxe.com/ 

אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם