מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

האם צריך מנהל אירוע חיצוני בחתונה?

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

מה התפקיד של מנהל אירוע חיצוני?

למעשה, זוגות רבים מעדיפים כיום לשכור את שירותיו של מנהל אירוע מטעמם וזאת על מנת לקבל עזרה בכל תהליך ארגון החתונה שעשוי להיות מורכב מאוד, וגם כמובן על מנת לשמור על האינטרסים שלהם במהלך האירוע אל מול האולם או גן האירועים שבו הם בחרו להתחתן. אפשר לחלק את התפקיד של מנהל אירוע חיצוני ל2 חלקים מרכזיים:

  • עזרה בתהליך המקדים של ארגון החתונה (לפני האירוע)
  • ניהול של האירוע במהלך היום מתחילתו ועד סופו
מנהל אירוע חיצוני אדאג גם לדברים הקטנים ביותר בשביל הזוג
צילום- Memagnetos

מה ההבדל בין מנהל אירוע מטעם האולם למנהל חיצוני?

בדרך כלל, מנהל אירוע חיצוני מטעם הזוג צריך לדאוג למכלול החתונה בעוד מנהל האירוע מטעם האולם, אחראי יותר על כל מה שקורה באולם או גן האירועים בו בחרתם להתחתן. אם מנהל האירוע של האולם אחראי על האוכל, הכתובה, הניקיון של האולם וחדרי השירותים, בר המשקאות וכדומה, מנהל האירוע מטעמכם אחראי גם על ההתנהלות מול הספקים, ליווי שלכם בחודשים לפני האירוע ועוד.

בסופו של דבר חשוב לזכור שמנהל אירוע מטעם האולם, דואג במקרים רבים לאינטרסים של האולם ולא רק לאינטרסים שלכם כזוג, בעוד מנהל מטעמכם דואג בראש ובראשונה לכם, גם מול האולם – במטרה לוודא שאכן תקבלו את מה שהובטח לכם.

מנהל אירוע חיצוני בחתונה
צילום- Arie Sutton

ארגון חתונה על ידי מנהל אירוע

אז כאמור התפקיד של מנהל אירוע חיצוני, מתחיל במקרים רבים כבר בחודשים הקודמים למועד החתונה. מנהל האירוע מסייע לזוג בבחירת הספקים השונים לאירוע על סמך ניסיונו, החל מבחירת המקום המתאים ביותר עבורכם להתחתן בו, בהתאם לרצונות והבקשות שלהם ועד לבחירת צלם לחתונה או תקליטן.

במקרים רבים, מלבד ההמלצות על הספקים שילוו אתכם בחתונה, מנהל האירוע מצטרף לפגישות השונות ועוזר לכם לשאול את השאלות הנכונות על מנת לוודא שאתם לא מפספסים שוב דבר חשוב.





חשיבות הליווי ביום החתונה

ביום החתונה, יש למנהל האירוע תפקיד חשוב והוא למעשה גורם שמקשר ואחראי על כל מה שקורה לאורכו של הערב. הנה כמה מהדברים שמנהל האירוע דואג להם במהלך יום החתונה עצמו:

  • לוודא שהספקים מגיעים לאירוע בזמן – כולל הרב, התקליטן והאטרקציות השונות.
  • סידורי הושבה – מנהל האירוע דואג להושבת האורחים בשולחנות. מדובר בנקודה קריטית וחשובה ותפקידו הוא לבדוק שלא נפתחות "רזרבות" לחינם ומקומות באולם שעליהם תצטרכו לשלם תשלום נוסף וגם כמובן לבצע ספירה של כמות המוזמנים לאחר שכולם יושבים.
  • שמירה על לוח הזמנים של האירוע – בגדול, במסגרת התפקיד שלו, מנהל האירוע צריך לראות שהאירוע מתנהל לפי לוח הזמנים שנקבע מראש. זמני הריקודים, הוצאת האוכל, המצגות והמופעים השונים (ריקוד, נאומים וכדומה) הוצאת הקינוחים וכדומה.
  • תשלום לספקים בסוף האירוע – במידה וסוכם מראש שחלק מהספקים צריכים לקבל תשלום כבר ביום האירוע (בדרך כלל מתייחס לצלמים שסיימו את תפקידם באותו הערב כמו צלם מגנטים או התקליטן) מנהל האירוע צריך לשלם להם וגם לוודא שהם חתמו על מסמך שמצהיר שהם אכן קיבלו את התשלום.
מנהל אירוע חיצוני ידאג שהחופה תיהיה כפי שרציתם בפגישה
עיצוב- Flower's MOOD ; צילום- עידן חסון

איך לבחור מנהל אירוע חיצוני?

בראש ובראשונה, בחירת מנהל אירוע חיצוני צריכה להתבצע על סמך החיבור והכימיה. אפשר להגיד שאתם צריכים "לשדר על אותו הגל" ולבחור מישהו שאתם מרגישים שידאג לכם ולאינטרסים שלכם לכל אורך האירוע.

בנוסף, ההמלצה שלנו היא לבחור באדם (מתייחס לשני המינים כמובן) שמשלב אסרטיביות עם יחסי אנוש טובים ושירותיות. מנהל האירוע צריך להתנהל מול ספקים ומול גורמים שונים וצריך לדעת לנהל גם מצבים לא קלים בהם יש מחלוקות בזמן אמת.

לסיכום, התשובה לשאלה "האם צריך מנהל אירוע חיצוני לחתונה?" היא אינדיבידואלית ומאוד משתנה מזוג לזוג. במידה ואתם רוצים להגיע לאירוע שלכם עם ראש שקט ולדעת שיש מי שדואג לכם במהלך האירוע לכל אורכו, גם כאשר אתם שיכורים ברחבת הריקודים בסוף הערב – מנהל אירוע חיצוני זו בחירה טובה עבורכם. 

שאלות ותשובות בנושא מנהל אירוע חיצוני:

המחירים משתנים בהתאם לסוג השירות המבוקש, ישנם מנהלי אירוע אשר מלווים את הזוג רק באותו היום ויש מנהלים אשר לוקחים חלק גם בהכנות. המחיר נע בין 1,000 ש"ח ל-2,000 ש"ח בממוצע.

מנהל האירוע החיצוני דואג לפן יותר רחב של אירוע החתונה ולא רק למה שקשור לאולם עצמו. בנוסף, למנהל אירוע מטעם האולם יש מחויבות לגן האירועים או האולם שלו ולא רק לזוג ולכן עלול להיווצר מצב של ניגוד עניינים במצבים מסוימים.

התפקיד של מנהל האירוע החיצוני הוא לדאוג לאינטרסים של הזוג לאורך האירוע. הוא מדבר עם הספקים השונים, מוודא שהאירוע מתקיים לפי הלו"ז שתוכנן וחוסך לזוג המאורס כסף על ידי ניהול סידורי ההושבה, החזרת בקבוקים סגורים שלא נפתחו מהבר ועוד.

בכל מצב בו תרצו להוריד מעצמכם דאגות ולרכז את כל המשימות תחת אדם אחד שידאג לאינטרסים שלכם במהלך האירוע וגם בחודשים שקודמים לו.

מנהל אירוע חיצוני בחתונה
צילום- Arie Sutton
אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם
דילוג לתוכן