מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

עיצוב מרהיב של חתונה

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

יש מרכיבים שונים בתכנון של החתונה שמעניקים לה אפקט של וואו על ידי כל מי שנכנס לגן האירועים או לאולם. כדי להגיע לכך חשוב להיעזר במעצבי חתונות יוצאי דופן שיש להם סטייל ייחודי, הם בעלי מעוף, חוש אסתטיקה ויצירתיות בלתי נלאית, כאשר שוכרים את שירותיו של מעצב לחתונה הוא בונה את כל המעטפת. זה מתחיל משלט כניסה ייחודי בכניסה הכולל את שמות בני הזוג או האות הראשונה של כל אחד מהם כשהיא מוטבעת על שלט יפהפה, מוקפת בפרחים בגוונים ספציפיים שהם האהובים ביותר על החתן ועל הכלה ומעניקים קבלת פנים נאה מאד לאורחים.

זה ממשיך בסידורי בלונים שנמצאים סביב השלט בשלל צבעים ובנראות מרהיבה, כך שאי אפשר להתעלם מהקיר הזה. באופן טבעי רוב האורחים נעמדים ליד הקיר, מצטלמים ומעלים מיד לרשתות החברתיות. כך כולם יודעים שהם נמצאים בחתונה ייחודית ומתפעלים מהביגוד המרשים שלהם. כשמודבר בבלונים עבור טקס הנישואין או לחלופין בלונים לבת מצווה יש להיעזר רק במומחים אשר מבצעים עבודות מסוג זה ביום יום ולכן הם יוצרים לכל אירוע שילוב יוצא דופן של גוונים. 

דגשים של חתונה

החופה היא גולת הכותרת של כל חתונה ולכן בני הזוג מקדישים מחשבה רבה לכל הנראות של החופה. ברוב המקרים בוחרים טולים יפהפיים בצבע לבן או בגוון בהיר אחר כמו אפרסק או וורדרד והם ממוקמים על המוטות המקשרים היוצרים את מבנה החופה. מעבר לכך מזמינים אצל המעצב המוכשר סידורי פרחים זהים שממוקמים בכמה מקומות בגן האירועים ובאולם. זה מתחיל בשלט הכניסה וממשיך על כל אחד מהכיסאות של המוזמנים הממתינים לטקס המרגש. 

על החופה עצמה אפשר למקום זר ענקי בחלק הקידמי העליון, כמו כן על שני העמודים מימין ומשמאל או רק על אחד מהם. יש זרים ענקיים וגם זרים קטנים יותר. הבחירה היא של החתן והכלה וזה קורה בדיוק על פי ההזמנה שהם הכינו.

פרחים לחתונה

על פי העונה שבה מתקיימת החתונה מתבצעת הבחירה של הפרחים. יש זוגות שיעדיפו פרחים לבנים  פרחים לבנים עם נגיעות של פרחים אדומים, זרים ססגוניים בשלל צבעים, זרים שיש בהם מוטיב של פרחים כחולים וסגולים, או לחלופין חמניות ופרחי בר. לכל אחד מהזרים הללו יש יופי משלו ולכן האורחים מביטים בעיצובים המרהיבים ונהנים מהמראה הנפלא שמוסיף רבות ליופייה של החופה ולאירוע כולו.

עיצוב פנים של האולם 

כשמדובר באולמות חדשים או באולמות שמחליטים לבצע בהם אחת לתקופה שיפוץ משמעותי, בעל האולם שוכר את שירותיו של מעצב פנים, כדי לקבל רעיונות מיוחדים שיהפכו את האולם למעוצב באופן מודרני על פי הטרנדים האופנתיים המקובלים בעולם. אלו עשויים להיות גופי תאורה מרהיבים המותקנים על התקרה, שרשרות מיוחדות שמעטרות כמה מיקומים במרחב והם מזכירים ווילון בארמון או שלל פריטים נוספים שהאורחים אינם מפסיקים להביט בהם. 

 

עיצוב מרהיב של חתונה
קרדיט תמונה: pexels
אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם