מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

עיצוב חתונה עם בלונים

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

בלונים לחתונה הם מוצר פנטסטי, מהמם, חינני, וכזה שיכול לתרום לכל חלל ואווירה באשר היא. למעשה, מרבית מהחתונות המתרחשות בישראל דורשות את השירות – בלונים לחתונות. הדרישה היא די לגיטימית – הבלונים הופכים כל חתונה למהממת ומשדרגים אותה בצורה בלתי רגילה. אז מה כדאי לדעת אודות עיצוב חתונה עם בלונים? האם זה באמת נדרש? הנה מה שאתם צריכים לדעת. במאמר זה, אתר Wedding Day מספרים על סוגי הבלונים, איך מעצבים את החלל, וכמה זה עולה.

איך לעצב בלונים בחתונה?

לפני הכל, כדאי ומומלץ להבין מהם יתרונותיהם של הבלונים, איך הם יתרמו לנו בחתונה הקרובה. לפניכם שלושה יתרונות על בלונים שלא כדאי לפספס: הראשונה, תרומה בפן העיצובי לחלל. השנייה, שדרוג החוויה והכניסה הדרמתית. השלישית, אופציה למיתוג עם שמות, תמונות, או ספרות. תרומתם של הבלונים בחתונה הינה עוצמתית וגדולה, אתם פשוט חייבים את זה, להפקה מושלמת. לרוב, מעצבים את החתונה עם הבלונים במספר מוקדים אפשריים: בכניסת החתן והכלה, ברחבת הריקודים, בשולחני האורחים, וליד האטרקציות, אם קיים. ישנם מספר סוגי הבלונים שכדאי להכיר:

  1. בלוני הליום – בלוני הליום הינם בלונים מסוג הליום, ובתוכם נמצא גז (לא מסוכן). בלוני ההליום פחות נפוצות בחתונות, אם זאת, הם נפוצים מאוד בחגיגות ואירועים שונים.
  2. בלוני מיילר – בלוני מיילר הינם בלונים העשויים מחומר אלומיניום, ניתנים לעיצוב. בלוני מיילר מתאימים לחתונות, ימי הולדת, בר ובת מצוות, ואירועים נוספים וחגיגיים.
  3. בלוני לטקס – בלוני לטקס הינו בלונים העשויים מחומר שממנו מופק הגומי הידוע לשמצה. חומר הלטקס הינו חומר טבעי מכל בחינה. בלוני לטקס מתאימים לכל סוגי החגיגות.

אלה הם שלושת הסוגים שמהם עשויים הבלונים באירועים וחתונות. מלבד זאת, ישנם סגנונות ועיצובים שכדאי להכיר: קשת בלונים, סטנד בלונים, לב מבלונים, רשת בלונים, ועיצובים נוספים. העיצובים והסגנונות מבוצעים על ידי אמן בלונים מקצועי, זוהי עבודתו שבה הוא הכי מתמחה. שירות סידור בלונים לאירועים הינו שירות חיוני שבו אומן הבלונים מעצב את הבלונים לפי דרישה. שירות זה נדרש עבור ימי הולדת, חתונות באולמות אירועים, בר ובת מצווה, ואירועים חגיגיים.

מהם המחירים – כמה עולה אומן בלונים לחתונה?

אומן בלונים הינו איש מקצוע המתמחה בעיצוב, סידור, והתאמת הבלונים לחלל המבוקש והיפה. בהתאם לסוג החגיגה, אומן הבלונים מסדר את הבלונים בהתאם להחלל – לימי ההולדת לחתונות, ועוד. אם זאת, זה ממש לא נגמר כאן. אומן הבלונים הינו מתפקד גם כמפעיל עבור הילדים. האומן אחראי לשעשע ולהקסים את הילדים בסידור וצורות של בלונים יוצאות מן הכלל. אז כמה זה באמת יעלה לכם? כמה עולה אומן בלונים לחתונה? המחיר להזמנת אומן בלונים הינה החל מ־800₪. טווח המחירים בישראל נע בין 800-1,100₪. אומנים מפורסמים יכול לקחת הרבה יותר, כ־1,300₪.

אתר Wedding Day הינו המקום המושלם עבורכם לתכנון קפדני של החתונה, החל מבחירת מקומות ייעודים לחתונה, נותני וספקי שירות ואטרקציות, וכמובן רעיונות להפקת חתונה מושלמת.

עיצוב חתונה עם בלונים
אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם