מתחתנים בקרוב? בואו וקבלו הצעות מחיר ממגוון ספקים

מאפרת כלה: מדריך לבחירת מאפרת לחתונה

מארגנים חתונה?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ותוכלו לקבל ייעוץ ומידע ללא עלות או התחייבות
תוכן עניינים

מאפרת כלה – בחירה חשובה ומשמעותית

 כל מי שעתידה להיות כלה בקרוב, מבינה שבחירת מאפרת כלה היא אחת הבחירות החשובות ביותר ביום החתונה. לכן, הכנו בעבורכן מדריך מקיף ומעמיק עם כל המידע החשוב בנושא בחירת מאפרת כלות, כולל טיפים לבחירת המאפרת לחתונה, שאלות שחשוב לשאול ומידע אודות המחירים, יאללה בואו נתחיל 🙂

איפור כלות: מחירים ועלויות

כיום ניתן למצוא מאפרות רבות בתחום ועל כן אין ספק כי מחיר איפור כלות הוא פרמטר חשוב מאוד שמשפיע גם הוא על ההחלטה. לכן, הקפידי לעשות השוואת מחירים בין לפחות שלוש מאפרות כלה שונות בשביל לבחון את העלות. כמו כן, מבדיקות שערכנו בקרב מאפרות בכל רחבי הארץ, ניתן לראות כי טווח המחירים של איפור כלות לחתונה נע בין 500 ש"ח לאיפור פשוט ובסיסי ועשוי להגיע גם ל-3,000 ש"ח ואף יותר.  

איך בוחרים מאפרת לחתונה?

בחירת מאפרת ליום החתונה שלך היא בחירה לא פשוטה. כלות רבות מתלבטות לאורך זמן בנושא היות ולאיפור החתונה יש חשיבות גדולה והשפעה על כל הלוק שלך. האיפור צריך להתאים לשמלה, לעור הפנים וכמובן לעונה שבה החתונה נערכת. אז איך למעשה בוחרים מאפרת לחתונה?

  • סגנון האיפור: כמו בבחירת ספקים אחרים לחתונה שמספקים שירות ויזואלי, למשל צלמים לחתונה, גם בבחירת מאפרת מומלץ להעיף מבט בתיק העבודות שלה ולראות כלות שהיא איפרה בעבר בשביל להבין אם את מתחברת לסגנון. כבר בשלב הזה כדאי לנסות להבין מה הקו והסגנון שאת מחפשת בעצמך, האם מדובר באיפור עדין? אולי מעושן או זוהר?

  • המלצות של חברות: נסי לבדוק עם חברות שלך שהתחתנו מי איפרה אותן והאם הן היו מרוצות מהתוצאה, אין כמו המלצה טובה שתסייע בקבלת ההחלטה.

  • זמינות המאפרת בתאריך שלך: לאחר שבחרת מאפרת כלה שהתחברת לעבודות שלה, זו צריכה להיות השאלה הבאה שלך אליה. במידה והיא איננה פנויה בתאריך החתונה שלך, אין טעם להתקדם לבדיקות נוספות.

  • הלוקיישן בו מתבצע האיפור: חשוב להבין שלא כל המאפרות מגיעות עד מקום ההתארגנות של הכלה וחלקן מאפרות בסטודיו שלהן. על כן חשוב שתשאלי את השאלה הזאת כבר בשיחה הראשונה איתה – האם היא מוכנה לבוא ולאפר גם במקום ההתארגנות שלך? האם יש לכך עלויות נוספות? איפה נמצא הסטודיו שלה? חשוב להבין שלא כל הכלות מרגישות בנוח להתאפר בסטודיו ומעדיפות שהמאפרת תגיע למקום ההתארגנות שלהן, בין אם מדובר בבית מלון או בבית פרטי.

    מאפרת לחתונה כלה מתאפרת ביום החתונה

  • לשאול מבלי להתבייש: המאפרת רעות הופס מוסיפה טיפ חשוב לכלות שבדרך: "תשאלי את כל השאלות שעולות לך ותרגישי בטוחה וחופשיה לבטא את עצמך, בסופו של דבר את צריכה להרגיש הכי טוב ביום שלך" אז אל תהססי לבדוק, לשאול ולברר את כל המידע הנחוץ לך. בסופו של דבר, זה היום המיוחד שלך.

  • שימוש בחומרי איפור איכותיים: לאיפור איכותי יש חשיבות מכרעת היות והאיפור צריך להישאר עלייך לאורך כל היום ולשרוד את סשן הצילומים, תנאי מזג האוויר המשתנים וכמובן הריקודים. איפור איכותי נשאר לאורך זמן רב יותר וחשוב שתבדקי אם המוצרים שאיתם המאפר/ת עובדים הם עמידים ואיכותיים. כמו כן, לאיפור איכותי יש חשיבות גם בפן הבריאותי, היות ואיפור זול ולא איכותי שאינו בהכרח מאושר על ידי משרד הבריאות, עשוי להזיק לעור שלך.

  • אל תוותרי על איפור ניסיון: נהוג מאוד לבקש איפור ניסיון לפני החתונה. באיפור ניסיון יש לך את ההזדמנות לבחון האם המאפרת מצליחה להבין מה בדיוק את רוצה ומה סגנון האיפור שאת מכוונת אליו. לעיתים איפור ניסיון מייקר את העלויות אבל זה בהחלט שווה את זה. באיפור הניסיון נהוג לאפר חצי פנים ולבחון איך האיפור נראה על מנת להגיע ליום החתונה עם כיוון כללי. יש כלות שמגיעות לאיפור הניסיון בליווי אמא או חברה טובה על מנת להיעזר בהן ולהתייעץ, וזה בהחלט מומלץ ונפוץ.

  • חיבור, אנרגיה ואווירה טובה: חיבור עם המאפרת לחתונה בסופו של יום, אנחנו משלמים לא רק על האיפור אלא על התחושות הנעימות, האינטראקציה עם המאפר/ת והחיבור שאנחנו מרגישות. זה עשוי להשפיע על כל יום החתונה שעשוי להיות מרובה בלחצים והתרגשויות ונרצה לידנו מישהי מרגיעה, תומכת ומרימה שתיתן הרגשה טובה.

מאפרות לחתונה משתפות את השאלות הנפוצות ביותר של כלות:

ריכזנו עבורכן שאלות מעולות שחשוב לשאול מאפרות לחתונה מתחת לכל שאלה, תוכלו למצוא את התשובות והטיפים מטעם מאפרות מובילות (ומאפרים) מהתחום:

בר פרנק, היא מאפרת כלות מקצועית עם שנים של ניסיון, אשר מתמחה באיפור טבעי ועדין לכלות. היום היא חולקת איתנו כמה שאלות נפוצות בקרב כלות ומשיבה עליהן:

האם האיפור יחזיק עד סוף האירוע?

עניין עמידות האיפור הוא בעיניי קריטריון משמעותי ביותר. אני מבינה כמה חשוב לכל אחת מהכלות שלי להישאר במיטבה עד השיר האחרון ברחבה ולא רק מול המצלמות. אני משתמשת באיפור עמיד מאוד שמתאים לסוג העור שלך במיוחד. 

הכנה נכונה של העור, שימוש במוצרים איכותיים, סדר פעולות נכון וטכניקה מדויקת יעשו את כל ההבדל ויגרמו לאיפור להישאר עד הסוף. מה שכן, אודם (אפילו האודם הכי עמיד שקיים בשוק) יכול להיעלם במהלך האירוע. לכן אני מציידת את הכלות של בטאצ' אפ לאודם מיוחד. 

איפור של כלה
איפור- בר פרנק ; צילום- גלושא


אם את מרגישה מבריקה במקומות פחות מחמיאים (בדרך כלל באזור ה-T) במהלך האירוע תמיד אמליץ על קוביית נייר טואלט בתפיחות רכות על האזור. עדיף לספוח את השומן העודף מאשר לפדר ולהוסיף עוד שכבה על האיפור במהלך האירוע. הכי חשוב זה כמה שפחות לגעת.

מחפשת מאפרת לחתונה?
קבלי הצעות מחיר במהירות וללא עלות

האם חשוב לעשות איפור ניסיון ולמה?

בעיניי איפור ניסיון זה "מאסט" מכמה סיבות: ראשית, זה חשוב כדי להוריד את רמת הלחץ ולהסיר את החשש. שנית, באיפור הניסיון תוכלי לקבל הצצה לאיך תיראי ביום המיוחל. ביחד, לאחר שאכיר את טעמך האישי, ניצור את הלוק שבו תרגישי הכי בנוח. שלישית, איפור הניסיון חשוב גם על מנת שנכיר אחת את השניה לעומר. המטרה שלי היא שביום המיוחד שלך אני אהיה שם איתך כמו אחת החברות הכי טובות שלך.

איפור כלה בטבע
איפור- בר פרנק ; צילום-רותם ברק

איזה הכנה אני צריכה לעשות לפני היום הגדול? 

יש לקחת מרווח של כמה ימים לפני יום החתונה אם עושים הסרת שיער מהפנים. לעור לוקח כמה ימים לחזור לעצמו אחרי הסרת שיער. אם בוחרים ללכת לקוסמטיקאית לקראת יום החתונה, כדאי לעשות טיפול יופי שכולל חומרים טבעיים (מסכות וכו') זאת על מנת למנוע מצבים של אלרגיה או אדמומיות. ההמלצה שלי היא לא ללכת להוציא שחורים או לעשות טיפולי פילינג למיניהם בסמוך לחתונה, כדי לא לקחת את הסיכון שהעור יהיה אדמומי.

אם את מרגישה שאת צריכה טיפול כזה, אפשר לעשות טיפול יותר אינטנסיבי כחודש מראש ולתת לעור הפנים זמן לחזור לעצמו. אם בכוונתך לעשות שיזוף מלאכותי, הייתי ממליצה שזו לא תהיה הפעם הראשונה. 

נסי את זה כמו חודשים מראש על מנת לראות ולוודא שאת אוהבת ומתחברת לזה. אני מציעה לא להתפתות ולהתרחק מרחק שנות אור מהצבע הטבעי שלך. זכרי – טבעי זה הכי יפה! בבוקר האירוע עצמי, דאגי לעשות ניקוי עמוק לפנים בסבון טונר ולסיום מרחי את קרם הלחות הקבוע שלך ותני למאפרת לדאוג לכל השאר.

איפור כלה מעוצב
איפור- בר פרנק ; צילום-מורן קורן גודמן
 

סנדי שיש, מאפרת ומסרקת כלות ביום חתונתן כבר למעלה מ6 שנים. גם היא חולקת איתנו היום שאלות נפוצות של כלות:

מתי כדאי לקבוע איפור ניסיון?

המון כלות רוצות לעשות איפור ניסיון זמן רב לפני החתונה (שנה, חצי שנה או אפילו ברגע שהן סוגרות עם המאפרת). הזמן האידיאלי הוא חודש לפני החתונה, בטווח הזמן הזה, השמלה כבר מוכנה או לקראת סיום, כך שנוכל להתאים את האיפור/שיער בצורה הכי טובה. 

כלות שעושות איפור ניסיון זמן רב לפני החתונה, בדרך כלל משנות את דעתן בסמוך לאירוע כי האיפור או התסרוקת לא נראית להם ואז הן נכנסות לחרדות. לכן הזמן האידיאלי הוא כחודש לפני החתונה.

איפור כלה לפני החתונה
איפור- סנדי שיק

האם הריסים מחזיקים מעמד? איך מסירים אותם?

הריסים מודבקים עם דבק מיוחד לריסים, שעמיד גם בפני בכי. על מנת להסיר את הריסים פשוט שוטפים פנים והפעולה הזו תסיר מסירה אותם בקלות ובמהירות.

הכלה רגע לפני יציאתה לצילומי חוץ
איפור- סנדי שיק


אלי חורי
, מאפר מקצועי ומורה לאיפור, חולק איתנו שאלות נפוצות נוספות:

האם מומלץ לקחת ליווי של מאפרת/ת לאולם?

התשובה שלי מתחלקת ל-2 חלקים. ברוב המקרים, לא. אני לא ממליץ על ליווי וחושב שאפשר לנצל את הכסף הזה למטרות אחרות וחשובות יותר. המקצוע שלי הוא איפור ולכן האיפור שלי עמיד ומחזיק לאורך כל הערב, במיוחד בחודשי השנה שאינם חמים.
 
הכלה מחכה לחתן לאחר האיפור
איפור – אלי חור
 
יחד עם זאת, בחתונות שמתקיימות מסוף יוני ועד תחילת ספטמבר, אני כן ממליץ ללוות לאולם. הלחות והחום בישראל קשים וגם איפור עמיד לא תמיד מצליח להיראות בדיוק כמו שהוא נראה בהתחלה. לסיכום – זה בהחלט תלוי בעונה.

האם את/ה מאפר/ת יותר מכלה אחת ביום?

שאלה נוספת שחוזרת רבות אצל כלות היא האם מי שמאפר אותן, מלווה כלות נוספות באותו היום. המאפר אלי חורי מסביר את עמדתו בנושא: אני חד משמעית לא לוקח יותר מכלה אחת ביום. כולנו נתקלים בעומסים בכבישים, פקקים, תאונות ובלאגן, מה שעשוי לגרום לנו לא להגיע בזמן למקומות. אני לא לוקח את הסיכון הזה. 

איפור ושיער לכלה
איפור – אלי חורי

אני חושב שלכלה ביום החתונה שלה, מגיע יחס מלא. חשוב לי באופן אישי שיהיה כיף, מצחיק ושנעביר ביחד יום שלא נשכח. לכן, אני לא ממהר לעבור מכלה לכלה באותו היום, אלא שומר את היום הזה במיוחד עבורה. 

שאלות ותשובות בנושא מאפרת כלות:

יש מגוון רחב של סגנונות, ביניהם איפור עדין וטבעי, איפור זוהר, איפור בסגנון "מעושן" ועוד.

בין ארבעה חודשים לחצי שנה לפני יום החתונה.

בדרך כלל עדיף לתאם עם המאפרת לאחר שנבחרה שמלה בשביל לבצע התאמה מדויקת יותר של הלוק השלם, אך כלות רבות מגיעות לשלב האיפור לפני השמלה וזה בהחלט מקובל.

איפור- בר פרנק ; צילום-
אהבתם ? שתפו עכשיו!
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם
דילוג לתוכן